کد خبر: 933646
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
استاندار اردبیل با تأکید برلزوم توسعه محور‌های مواصلاتی جنوب استان اردبیل اعلام کرد که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا خلخال و مناطق جنوبی استان از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شوند.
استاندار اردبیل با تأکید برلزوم توسعه محور‌های مواصلاتی جنوب استان اردبیل اعلام کرد که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا خلخال و مناطق جنوبی استان از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شوند.
اکبر بهنام‌جو با اشاره به نصب روز شمار افتتاح جاده کلور – درام در جنوب این استان گفت: این مسیر که خلخال را به منجیل در گیلان متصل خواهد کرد تا دو سال آینده افتتاح خواهد شد. وی با بیان اینکه این روزشمار نشان می‌دهد که مسیر گردشگری و بسیار زیبای خلخال – کلور – درام - طارم - منجیل تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: علاوه بر این طرح کمربندی خلخال، جاده خلخال - اسالم، جاده پونل - جاده شال - ماجولان به سمت ماسوله نیز در این شهرستان انجام می‌شود. استاندار اردبیل با تأکید بر اینکه اجرا و تکمیل این پروژه‌ها به خروج منطقه جنوبی استان از بن‌بست منتج خواهد شد، بیان داشت: همه راه‌هایی که به استان منتهی می‌شود دارای گردنه و تونل هستند و مسافران در فصل زمستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند در حالی که مسیر جاده کلور- درام بدون گردنه پر پیچ و خم و بدون تونل بوده و مشکل برف‌گیری و مسدود شدن در زمستان را نخواهد داشت. وی تصریح کرد: همچنین این مسیر جزو مسیر‌های گردشگری بوده و به لحاظ قرار گرفتن در کنار رودخانه در فصول مختلف سال جذابیت خاص داشته و برای مسافران تازگی خواهد داشت. بهنام‌جو از تکمیل ۲۸ کیلومتر این جاده در سال آینده خبر داد و ادامه داد: پیمانکار این قطعه تلاش مضاعف می‌کند تا زیرسازی ۲۸ کیلومتر از سه راه جعفرآباد تا روستای درفت تکمیل و عملیات آسفالت‌ریزی انجام شود. به گفته وی در این مسیر پنج دستگاه پل پیش‌بینی شده بود که سه مورد تکمیل شده و دو مورد دیگر نیز به سرعت در حال احداث است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار